fredag 6. februar 2009

Regler: Dette er mer vrient enn man tror ved første øyekast. Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Svarene skal være eksisterende. Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger.

1. Hva er navnet ditt: Nancy
2. Ord på fire bokstaver: Natt
3. Guttenavn: Nils
4. Jentenavn: Nina
5. Et yrke: Natteravn, ehh teller det?
6. Farge: Nøttebrun
7. Noe du har på deg: Noen klær
8. Mat: Niste:-p?
9. Noe på badet: Nattkrem
10. Et sted: Nesstun
11. Grunn til å komme for seint: Nakenhet? Ofte lurt å kle på seg og sånn..
12. Noe du roper: NEI!
13. Film tittel: Natulig blond
14. Noe du kan drikke: Nesla iste.
15. En musikkgruppe: Norske gutter
16. Et dyr: Nøtteliten. Han var jo et ekorn etter hva jeg mener å huske:-p
17. Gatenavn: Nordahl Griegs gate
18. Bilmerke: Nissan
19. Sang tittel: "Neverending Story"
20. Et verb: Naturlig



Dette her var ikke så lett. Jeg var flere ganger fristet til å søke ting opp på google,men de eneste gangene jeg har gjort det har vært for å bekrefte Nissan, og ulike band-navneforslag jeg hadde på N:-p Men som Elise skrev (som jeg fant denne greien hos) oppfordrer jeg alle som leser dette til å gjøre det samme i sin blogg. Dere er herved utfordret!

Lykke til!

Ingen kommentarer: