torsdag 21. februar 2008

HVA HAR SKJED I FEBRUAR?

Nå begynner det å bli lenge siden og jeg har fått spørsmål om å oppdatere bloggen min uten at jeg har gjort noe med det. Men bedre sent enn aldri:-p Men hva har skjed siden sist? Jeg kan jo starte med en kort oppsummering..

1. Jeg har vært på besøk hos Ingvil på folkehøgskolen hennes, vært på min første ishockeykamp og gått en snarvei opp et fjell med flere meter snø (hvertfall en bratt oppoverbakke med masse snø:-p).
2. Jeg har begynt med kjøretimer igjen. (Det gikk ganske greit etter å ha prøvd å huske hvilken pedal som var hvilken det første kvarteret:-p)
3. Jeg har lekt brannmann da min lillebror lekte med brødristeren så den begynte å brenne.
4. Jeg har fått 4 + på en historieprøve:-D!
5. Vært i Oslo, blandt annet på omvisning på nrk huset der jeg fikk se gamle kostymer, og prøve meg selv om nyhetsoppleser og mye annet:-p


6. Sist men ikke minst har jeg tatt Color Fantasy til Tyskland og tilbake. Kom tilbake til Oslo i dag og merker fremdeles bølgene:-p


Det var en kort oppsummering men ikke se bort i fra at det muligens kommer mere utfyllende innlegg etter hvert, blant annet om Fantasy-turen:-p

Ingen kommentarer: