torsdag 21. februar 2008

TYSKLAND





I går annkom jeg Tyskland klokken 10 og var der i hele 4 timer. Litt rart å tenke på at det var disse folkene som øddela Norge så mye for mindre enn 70 år siden, og likevel reiser vi hit bare for å ha det kjekt noen timer. Men fortid er fortid. Har man 4 timer nytter det ikke tenke over noe sånt. Da er det bedre å bruke tiden på de mange butikkene som finnes, og det var akkurat det vi gjorde. På bildene ser dere meg Nancy som vandrer med freidig mot, sammen med store deler av reisefølget. Siden jeg var den eneste med kamera ble jeg etter hvert lei av å bare ta bilde av dem andre, men siden jeg er Nancy og tross alt kan gjøre to ting samtidig var det jo ikke noe problem å ta bildene og være med på dem samtidig.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Linseluuus! =P

fanTAsi sa...

haha>:-p

Aina sa...

hahaha, gøye bilder!:D
Eg og vil til Tyskland!