fredag 10. september 2010

!Hola!
Blogginnlegget fra i går var skrevet og klar men på grunn av problemer med nettet i går fikk jeg ikke lagt det ut, så her kommer det.

I dag har vært knallfint vær (sånn som det egentlig er her når det ikke regner), og vi har vært på stranden:-D Jeg har ordnet meg mexicansk simkort, men vet ikke helt om det fungerer eller om det bare er mamma og pappa som har droppet meg:-p Mens jeg ordnet meg simkort gikk jeg glipp av en fremmed mann på stranden som tok bilde av de andre mens de solte seg, og en annen som gikk litt lenger å sto å veeel holdt på med litt andre ting mens han så på dem. Men de andre sier at dette visstnok er ganske vanlig og at jeg sikkert får muligheten til å få det med meg en annen gang. Vil ikke akkurat si at jeg er så overbegeistret for det:-s

Tiltross for så vil jeg si at jeg kanskje ikke alltid er den smarteste kniven i skuffen. Da vi gikk på det lokale markede i sted, bare få minutter unna her vi bor spurte de hvor vi bodde og jeg gav de like godt adressen. Ikke spør hvorfor, for jeg vil påstå at det var et uhell. Begge gangene.... :-s
På vei tilbake gikk vi langs stranden og måtte krysse en ekkel elv:-s Æsj... Kjempe brun og sanden rett og slett bare forsvant under oss der vi gikk.



Her prøver jeg å late som det går greit. Men egentlig syns jeg det er skikkelig ekkelt...
Hedda derimot tar det med stil!


Nå lyner og tordner det:-s
Jeg har hvertfall ikke blitt syk enda:-D Nå må jeg gå for Eline og meg skal lage grønnsaksuppe. Senere skal vi ut å danse salsa:-D

Ingen kommentarer: